Każdy ma swój sposób na to, by to co poszukuje stało się jego własnością.

Przeglądając oferowane przez nas akcesoria filatelistyczne, kolekcje czy pakiety – kupujący klika na ikonę DODAJ DO KOSZYKA. Możliwe jest wówczas albo kontynuacja zakupów (wówczas w prawym górnym rogu widzi podgląd swojego zamówienia) albo przejście do realizacji zamówienia. Do momentu akceptacji zamówienia (krok 05) możliwe jest dokonywanie zmian.

Branża filatelistyczna nie ma jednego wzorca jak szukać brakującego elementu swojej kolekcji. Dlatego też proponujemy rozbudowany katalog możliwości przeglądania oferowanych przez nas znaczków: - według kraju - według tematu - według rocznika - według ceny - według numeru z katalogu Michel - według jakości. Można również zaznaczyć kilka interesujących nas opcji. Wszystkie oferowane przez nas produkty są dostępne. Trzeba jedynie pamiętać o tym, że samo zaznaczenie znaczka i dodanie go do koszyka nie jest jednoznaczne z zakupem.

Gdy produkt jest 1 (jeden), a my chcemy mieć pewność, że nikt nas nie wyprzedzi w jego zakupie – to najlepiej od razu PRZEJŚĆ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA i wybrać sposób dostawy – W PUNKCIE oraz dokonać płatności. Wówczas zamówienie zostanie przyjęte do realizacji i można wrócić do przeglądania naszej oferty. Po kontakcie telefonicznym lub e-mailowym zamówienia zostaną zsumowane i wysłane jako jedno zamówienie.

Przechodząc do realizacji zamówienia pojawi się nam 1 z 5 kroków zakupów dla klientów niezalogowanych oraz 1 z 4 kroków dla klientów zalogowanych, a mianowicie:

01 – PODSUMOWANIE – i tu albo KONTYNUACJA ZAKUPÓW, albo REALIZACJA ZAMÓWIENIA;

02 – ZALOGUJ SIĘ – gdy nie jesteś zalogowany to tutaj możesz to zrobić, a gdy byłeś zalogowany to od razu przekieruje Cię do kroku nr 03;

03 – ADRES – wystarczy sprawdzić poprawność danych i PRZEJŚĆ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, czyli do kolejnego kroku 04 (możesz tutaj też dokonać zmiany adresu, dodać nowy adres lub powrócić np. do kontynuacji zakupów);

04 – WYSYŁKA – tutaj z dostępnej listy wybieramy sposób oraz koszt dostawy naszych zakupów i po kliknięciu PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA jesteśmy w punkcie 05;

05 – PŁATNOŚĆ – po zweryfikowaniu naszego zamówienia pod kontem czy wszystko się zgadza trzeba wybrać sposób zapłaty: a) płatność przy odbiorze b) tradycyjny przelew na konto c) internetowy przelew za pośrednictwem serwisu transferuj.pl i tutaj po kliknięciu tej opcji trzeba wybrać swój bank i postępować dalej według wskazówek.

Po zaksięgowaniu wpłaty realizujemy twoje zamówienie w ciągu 2 dni roboczych. Życzymy udanych poszukiwań oraz zakupów spośród oferowanego przez sklep hanmart.pl asortymentu.

  

Strona korzysta z plików Cookie. Klikając "Akceptuję" lub poza okienko zgadzasz się na ich wykorzystywanie.